Integruotas projektas „Pelkė ir jos ypatumai“.

  Birželio 1-19 dienomis I klasės mokiniams vyko „Kokybės krepšelio“ integruotas projektas „Pelkė ir jos ypatumai“. Į projektą įsitraukė gamtos, socialinių mokslų ir meninio ugdymo mokytojai.

Projekto tikslas - susipažinti su pelke ir jos ypatumais tarpdalykiniame lygmenyje.

Projektas buvo vykdomas keliais etapais: renkama informacija apie pelkes, suplanuota išvyka į Mūšos tyrelio pelkę, mokinių pristatymų rengimas bei pelkės vaizdas dailininko akimis.

  Projekto pradžioje mokytojai mokinius supažindino su pelkėmis ir jų savybėmis. Geografijos mokytoja pateikė informaciją apie Lietuvos pelkes ir jų tipus. Chemijos mokytoja kalbėjo apie pelkės vandens pH, augalų ir gyvūnų prisitaikymą prie atitinkamo pH. Biologijos mokytojos pristatė pelkės florą ir fauną. Susitikimo metu mokytojai pateikė mokiniams užduotis, kurias reikėjo atlikti nuvykus į pelkę.

Birželio 5 d. „Kokybės krepšelio“ lėšomis grupė I klasės mokinių susiruošė į Joniškio rajone esantį pažintinį Mūšos tyrelio taką. Prieš nuvykdami į pelkę gimnazistai pasigrožėjo Žagarės dvaro parku, kuriame auga daugiau nei 100 skirtingų želdinių rūšių. Aplankė E. Vaičiulio puodų namą. Mokiniai domėjosi puodų, keptuvių ir gertuvių, pritvirtintų ant namo stogo ir sienų, įvairove.

  Nuvykę į pelkę mokiniai dalyvavo edukacinės programos orientacinėse varžybose „Pažink Mūšos tyrelio pažintinį taką kitaip“. Veiklų metu mokiniai turėjo aplankyti 10 stotelių ir jose surasti paslėptus įvairius daiktus. Mokiniai noriai ir kūrybingai atliko pateiktas užduotis.

  Atlikę užduotis mokiniai su nekantrumu laukė Žiemgalos krašto košės su spanguolėmis. Pasisotinę košės ir geros nuotaikos sudalyvavo linksmosiose estafetėse.

  Birželio 15-19 dienomis 1a, 1c ir 1d klasių mokiniai ruošė grupinius pristatymus, kuriuos pristatė klasės draugams. 1b klasė rengė ne tik pristatymus, bet ir atliko kūrybinę užduotį dailės pamokoje. Pamokos metu reikėjo nupiešti iš pelkės pasirinkto matyto gyvūno, augalo ar motyvo piešinį pagal išklausytą pristatymą.

Pasibaigus projektui mokiniams buvo įteiktos padėkos ir simbolinės dovanėlės, kurių pirkimui panaudoti „Kokybės krepšelio“ skirti pinigėliai.

  Gimnazistai veiklų metu patobulino bendrąsias ir dalykines kompetencijas.

Autorius:
Biologijos mokytojos Rasa ir Audronė

Nuotraukos:
Biologijos mokytojos Rasa ir Audronė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos